Foto's II! - Reisverslag uit , van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu Foto's II! - Reisverslag uit , van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu

Foto's II!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

12 Februari 2008 | ,

Hallo lieve mensen!!

Zoals velen waarschijnlijk al weten ben ik alweer sinds de 5de terug in het koude Nederland, helemaal gezond en wel! (Op wat haaruitval van die stomme malariapillen na..)

Ik ben de laatste dagen hard bezig geweest de foto's van mijn laatste maand (alleen) op internet te zetten. In deze maand ben ik naar Noord-Thailand, Laos en Cambodja geweest.. (Jaja, hurry, hurry, hurry!).
Zijn te zien op;
http://picasaweb.google.nl/lisettevanniekerk
(en een voorproefje op deze site)

De foto's van de laatste maand van Christine en mij komen er nog aan. Mijn computer wil de dvd niet lezen.. Niet getreurd, ze zullen zeker nog komen!
Ik heb in ieder geval nu genoeg foto's er op gezet om jullie zeker een tijdje te vermaken! En omdat ik jullie zo heb verwaarloosd zonder verhaaltjes op de site, wil ik dat goedmaken met een korte inleiding (links als je op een album klinkt) en ook bij de foto's zelf heb ik veel geschreven. Ik raad wederom aan de slide show aan, dan worden de filmpjes vanzelf afgespeeld.. Als je het bijschrift niet zo snel kan lezen, is er ook een pauzeknop. (Voor mijn moeder; 2 dikke verticale strepen! :P)
Ik wil iedereen nog heel erg bedanken voor de reacties! Ze zijn nog steeds meer dan welkom!

Geniet ervan! Ik heb er in ieder geval van genoten de foto's te schieten!

Liefs! Lisette

  • 12 Februari 2008 - 13:56

    Sjoerd:

    Mooi beeldmateriaal.

  • 12 Februari 2008 - 15:35

    Eveline:

    Als moeder vind ik alle foto's die je maakt natuurlijk heel goed maar........deze serie's zijn toch wel heel uitzonderlijk mooi!!!
    Ik ben apetrots op je!!!
    en heel blij dat je thuis bent!!!

  • 14 Februari 2008 - 09:41

    Eliane:

    Ik heb ze nog niet allemaal bekeken, maar genoeg om stinkend jaloers te zijn. Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Ik kijk straks weer verder.
    Zoen, Len

  • 16 Februari 2008 - 09:18

    Carla:

    Wij zijn blij dat je weer terug bent na al je avonturen. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt ! Dit is een ervaring waar je altijd op terug kunt kijken.

    Wij zijn benieuwd wat je nu gaat doen.
    In ieder geval veel succes gewenst met je volgende projecten.

    liefs ook van Toon, Carla

  • 17 Februari 2008 - 21:39

    Corry:

    Lieve Lisette,
    Wat een geweldige reis heb je gemaakt en schitterende foto;s .Het zit in de familie ,je moeder heeft ook zulke bijzondere mooie plaatjes gemaakt, oog voor detail.Ik herkende het nodige uit de verhalen van noor, indrukwekkend Phnom Penh, en wat mooi de foto;s van Chiang Mai.Super dat we mee mogen genieten .Ik begrijp dat je nog verder gaat reizen, Wel luxe hoor, maar geniet er maar lekker van zolang het kan,Liefs corry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2008

Bolivia en Peru

15 April 2008

Mijn reis in Zuid Amerika

12 Februari 2008

'Mammme, you wan cold wataaaa??'

12 Februari 2008

Ayutthaya

12 Februari 2008

Foto's II!
Lisette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 19447

Voorgaande reizen:

30 September 2007 - 05 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: