Terug van weggeweest - Reisverslag uit Candon, Filipijnen van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu Terug van weggeweest - Reisverslag uit Candon, Filipijnen van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu

Terug van weggeweest

Door: Christine en Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

27 December 2007 | Filipijnen, Candon

Lieve lezers, daar zijn we dan eindelijk weer. Ten eerste willen we even onze excuses aanbieden voor de lange stilte tussen ons laatste verhaal en nu. We hebben het heel erg druk gehad met het opdoen van een heleboel nieuwe interessante ervaringen, waar we jullie, wees niet bang, uitgebreid over zullen gaan vertellen in de komende verhalen.

Ten tweede: Merry Christmas & a Happy New Year!!!!!!!!!! Hoop dat iedereen van kerst heeft kunnen genieten en voorzichtig zal zijn met het vuurwerk!

Christine wilde iedereen nog even heel erg bedanken voor alle lieve berichtjes die ze op haar verjaardag van iedereen heeft ontvangen, ze voelde zich helemaal jarig!

Ook nog even een leuk nieuwsfeitje voor degenen die het verhaal over de trek in Nepal goed hebben gevolgd: Thomas Humar (lees: HUMAR, dus niet de Thomas Huber die eerder werd genoemd (excuses voor de verkeerde spelling)), de (over)enthousiaste bergbeklimmer die we op de basecamp hadden ontmoet, heeft ook daadwerkelijk de top gehaald EN overleefd!
Zie voor meer informatie: www.humar.com

Uit betrouwbare bron hebben wij mogen vernemen dat er meer mensen onze verhalen lezen, dan dat er reacties op de website staan. Hoe meer lezers, hoe beter natuurlijk, maar we zouden ook graag willen weten wie dit dan allemaal zijn!
Met andere woorden, wij vinden het onwijs leuk om jullie reacties te lezen, dus laat een berichtje achter, ook al is het maar 1 woord!

Veel liefs,

Lisette & Christine

  • 27 December 2007 - 09:06

    Pap Lisette:

    Leuk weer wat te horen , maar waar blijven de verhalen? Ga nu naar Thomas Humar kijken!

  • 27 December 2007 - 09:57

    Pap Lisette:

    Op ThomasHumar.com niets gevonden, wel via andere websites. Op 28 october stond hij op de top, toen jullie hem spraken was hij nog met acclimatisatiekilmmem bezig. Ik stuur info via mail

  • 27 December 2007 - 10:45

    Mam Van Lisette:

    Ik verheug me weer op jullie verhalen!!
    maar ik begrijp dat jullie nu richting Manilla gaan (daar nog tijd om jullie verhalen op internet te zetten?!) of wordt het toch morgen in een internetcafé, weer terug in Bangkok...
    Wat een leventje! Blijf intens genieten!
    heel veel liefs Eveline

  • 27 December 2007 - 11:14

    Ina:

    een maand niks van je laten horen en dan is dit HET verhaal?!? ben een beetje teleurgesteld!!.. Heeel veel liefs en ik wacht op de ECHTE verhalen..misschien live van chrissy over een week!!

  • 27 December 2007 - 14:06

    Marco:

    LEUK!;)

  • 27 December 2007 - 14:08

    Julie:

    Lieve Tet en Christine,
    ik denk dat ik idd een van de vele ben die jullie onwijs mooie verhalen leest zonder iets achter te laten.. Maar het klinkt allemaal echt super en jullie verhalen zijn ook echt heel leuk om te lezen. Heb net alle fotos zitten bekijken, wat zijn die mooi! ook vet dat jullie zoveel mensen en kinderen daar fotograferen.
    Nog heel veel plezier en alvast een gelukkig nieuwjaar! geniet nog van alles en ik kijk uit naar jullie nieuwe verhalen en foto's!
    Veel liefs, Juul

  • 27 December 2007 - 16:26

    Alexander :

    verheug me er op jullie weer te zien!
    tot snel! kus alex

  • 27 December 2007 - 18:48

    Prup:

    Leuk jullie ervaringen te volgen, groet, Rob.

  • 27 December 2007 - 19:23

    Leo En Steef:

    Net een reactie gestuurd, maar die verscheen niet. Opnieuw; fijn dat jullie 'er weer zijn'.. Wij raken verslaafd, hoor. Geniet maar lekker. Dat jullie geen tijd hebben om ons te informeren is alleen maar een goed teken. Ted: met Amma gaat het goed, je weet toch dat ze gevallen is en haar heup heeft gekneusd? We zijn allemaal weer in touw om haar thuis te verzorgen... Vanmiddag liet ze ons weten dat haar pijn afneemt! Jouw moeder is goud waard!! Tot gauw, via de site dan...

  • 27 December 2007 - 20:03

    Laurentine:

    Goed om weer wat van jullie te horen! morgenochtend ga ik bellen! hoop dat ik jullie deze keer wel te pakken krijg! geniet nog van de laatste dagjes en kit tot volgende week:)! X

  • 27 December 2007 - 23:42

    Rob:

    haha jullie zal al terug en ik lekker niet!!!!!!!! lekker puh

  • 28 December 2007 - 13:53

    Ronny:

    Ja, ik mistte jullie al.Even dacht ik dat jullie nu echt met vakantie waren, maar tot mijn vreugde wordt er door jullie weer " hard gewerkt" om het thuisfront op de hoogte te houden met spannende verhalen. Ga nu de volgende berichtjes lezen. Jullie zullen wel op een iets andere manier Kerst gevierd hebben dan wij hier, ben dan ook benieuwd hoe jullie jaarwisseling zal worden. Lieve groet Ronny

  • 28 December 2007 - 18:51

    Eliane:

    groot gelijk dat jullie een tijd niets van je laat horen, weg is weg.
    Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik ook wel eens lees en dan niet reageer. Zal me verbeteren. We hebben je gemist, lisette, met kerst. Volgens jaar er wel weer bij zijn hoor!
    XX en xxx Len

  • 29 December 2007 - 22:32

    Liesbeth:

    Lieve Ted wij wensen je vanuit het apeldoornse een heel spetterende jaarwisseling, we zullen je missen dit jaar ! veel liefs liesbeth, willem en hans en eveline ( dus ook trouwe lezers)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Candon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2008

Bolivia en Peru

15 April 2008

Mijn reis in Zuid Amerika

12 Februari 2008

'Mammme, you wan cold wataaaa??'

12 Februari 2008

Ayutthaya

12 Februari 2008

Foto's II!
Lisette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 19462

Voorgaande reizen:

30 September 2007 - 05 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: