Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Christine en Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

27 November 2007 | Thailand, Bangkok

Na heel wat uurtjes van frustratie is het eindelijk gelukt; de foto's staan op internet!!
Ze zijn te bewonderen op;

http://picasaweb.google.com/lisettevanniekerk

Tip; Gebruik de slideshow!

Enjoy!

Ps. De foto's van Delhi en Pushkar en de rest van Jaisalmer volgen nog, maar eerst gaan we even duiken op Koh Tao.. :p

  • 27 November 2007 - 11:02

    Papa Peter:

    Wow!!!

    Prachtige foto's (heb nu alleen even Nepal bewonderd)
    Mams van Lisette staat er ook prachtig op! :) :)

  • 27 November 2007 - 12:13

    Sjoerd:

    Hele mooie foto's!

  • 27 November 2007 - 12:35

    Mam Van Lisette:

    Werkelijk prachtige foto's!!!
    (Alleen ééntje zou ik heel graag verwijderd zien...vreselijk! als ik toen wist dat die hier getoond zou worden had ik hem ter plekke gedelayed!)

  • 27 November 2007 - 13:49

    Mikey:

    Wauw! Supervette foto's allemaal!

  • 27 November 2007 - 14:32

    Grasveld, Jeroen:

    tetje en christine,

    Nice, nice en nog eens nice! geniet ervan! X jeroen

  • 27 November 2007 - 16:05

    Mam Van Lisette:

    alle foto's nogmaals bekeken..Wat een indrukken!die portretten!...ongelooflijk mooi!ben enorm trots op jullie (maar dat weten jullie al...)
    Het wordt tijd voor even witte Thaise stranden, ogen dicht,alles verwerken en even niks!Staat dat op het programma?!

  • 27 November 2007 - 19:22

    Papa Peter:

    Lieve meiden,

    Nu thuis in alle rust jullie foto's bewonderd.
    Fantastisch, zo mooi!!!

    Nu lekker genieten op de stranden en in het water en alles nog een keertje in gedachten beleven.
    (Ergens ben ik wel een tikkeltje jaloers op jullie!)

  • 28 November 2007 - 14:50

    Lan:

    Prachtig, prachtig! Dat werken wordt zo niets meer. Ik heb pas de helft bekeken!

  • 30 November 2007 - 11:55

    Leo En Steef:

    En dit zijn pas de herinneringen die op de gevoelige plaat zijn vastgelegd.... de rest staat op jullie netvlies, voor eeuwig! Geweldige indrukken krijgen we van jullie tochten. Vanuit de luie stoel reizen we mee! Dank voor al jullie moeite, je merkt aan de reacties dat het zich loont.
    Heel veel plezier, wij herbeleven!

  • 02 December 2007 - 22:04

    Pap Liset:

    Blij dat jullie in Thailand zijn, is het niet een stuk relaxter??
    Mooie foto's!

  • 05 December 2007 - 18:34

    Amma:

    lieve lisette,

    Wat heb ik genoten van alle prachtige foto's. Als ik iets jonger was zou ik precies dezelfde reis gaan maken. Wat een overvloed aan indrukken doen jullie op! Op ieder gebied, natuur, mensen, architectuur, het gaat maar door. Ik val van de ene verbazing in de andere.
    We zullen je vanavond missen op Sinterklaas, niet alleen je surprises, maar ook je gedichten.
    Geniet van Kerst op de Fillipijnen. Daarna zul je het zonder Christine moeten stellen. Wat schrijft die leuk!
    Dikke pakkerd van amma

  • 07 December 2007 - 22:34

    Mam Lisette:

    Lang zal Christine leven,lang zal ze leven...!! Ik hoop dat Lisette net zo'n mooie taart heeft weten te regelen als jij dat deed voor haar in Nepal! hebben jullie de kaarsjes onder water uitgeblazen? jullie zijn nu toch gediplomeerde duikers? wanneer lezen we weer een spannend verhaal? geniet nog intens van Thailand,
    heel veel liefs,Eveline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2008

Bolivia en Peru

15 April 2008

Mijn reis in Zuid Amerika

12 Februari 2008

'Mammme, you wan cold wataaaa??'

12 Februari 2008

Ayutthaya

12 Februari 2008

Foto's II!
Lisette

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 19449

Voorgaande reizen:

30 September 2007 - 05 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: