Een kleine glimps! - Reisverslag uit Udaipur, India van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu Een kleine glimps! - Reisverslag uit Udaipur, India van Lisette Niekerk - WaarBenJij.nu

Een kleine glimps!

Door: Christine en Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

18 November 2007 | India, Udaipur

Hallo lieve mensen!

Hier een mini-bericht uit Jaisalmer. We hebben alweer heel wat meegemaakt! We wilden nu alle leuke foto's op de site zetten, maar wegens de ontzettend slechte verbinding zijn dat er slechts een paar geworden. Zodra we terug in Delhi zijn (26 ste) volgt er meer en zullen we ook weer uitgebreid verslag doen van onze avonturen!
We willen iedereen die onze site leest heel erg bedanken voor de lieve berichtjes! Het is zo leuk om te weten dat mensen meeleven!

Heel veel liefs,

Christine en Lisette

• 18 November 2007 - 17:06

Mikey :

Heeey!! Leuk dat er nu wat foto's opstaan:D ziet er echt heel mooi uit!
    Zie uit naar jullie volgende verhalen, keep it up!

XXX

• 18 November 2007 - 17:55

Mam En Steef:

Kunnen niet wachten om de volgende foto's te zien! Wanneer komen jullie weer op Skype? X

• 18 November 2007 - 18:01

Papa Peter:

Mooie foto's, smaakt naar meer!
    Wat een doorleefde gezichten van die mensen...
    Fantastisch die video van Tet op de olifant!!!

• 18 November 2007 - 21:22

Fred:

Heel leuk die levende beelden. De foto's zijn heel mooi en scherp. Heel veel plezier verder. Ik geef alles door aan Oma. Fred

• 19 November 2007 - 08:11

Sjoerd:

Wat een mooi leventje.

• 19 November 2007 - 17:41

Alexander:

heeel gaaf die foto's!! me ouders hebben ze ook gezien en waren erg onder de indruk.. en die filmpjes, kan niet wachten tot er meer komt! heel veel plezier nog, dikke kus

• 21 November 2007 - 11:50

Papa Peter:

Prachtig wederom!

Lang leve BOLLYWOOD (en de Mc Maharaja natuurlijk)

• 21 November 2007 - 12:03

Tien:

Heel chill die fotos!! Ook de filmpjes waren leuk om te zien!! Zag ook dat jullie mijn fotos hebben gezien?? nice..
    Hoop snel meer fotos te zien van jullie!! liefs

• 21 November 2007 - 12:11

Dominique:

wah wat een coole fotos! vind t super leuk jullie verhalen te horen. heb zin in de volgende! :) groetjes dominique

• 21 November 2007 - 12:36

Rob Oomen:

jullie foto's zijn gewoon mooier dan die van mij!!! dat kan natuurlijk niet he! ik weet dankzij jullie in ieder geval waar mijn volgende reis naartoe zal gaan!!! keep it up, wanneer komen jullie eigenlijk terug? vlieg anders even over auckland, kunnen we potje tenissen en bij kletsen. heel veel plezier nog kus rob

• 21 November 2007 - 13:00

Jonkel:

Wat super leuk om te zien!!! Kit je haar ziet er ook heel leuk uit. Ik ga vandaag naar Philly met de Furr meeten!!!!!!! Super veel zin in. Gozers nog heel veel plezier, li la laters. X